پرسپولیس زلزله

تیم های پایه پرسپولیس رقابت های این هفته را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

سرخپوشان امید در بازی حساس این هفته خود برابر استیل آذین به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کردند. شاگردان منوچهر عبدا...نژاد با این برد که با گل قاسم گرامی به دست آمد، 19 امتیازی شدند و منتظر بازی روز چهارشنبه برابر تیم فرخی باقرشهر هستند که در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار خواهد شد

امیدهای پرسپولیس برای این بازی فرشاد احمدزاده را در اختیار ندارند. منوچهر عبدا...نژاد  در این باره گفت: احمدزاده در این بازی سه کارته شد. او حرکات پا به توپ بسیار خوبی دارد و حریفان را به هم می ریزد. همین مساله باعث خطاهای مکرر روی او می شود و در حالی که داوران باید از بازیکنان تکنیکی حمایت کنند، اینکار را انجام نمی دهند و احمدزاده در اعتراض به این مساله کارت گرفته است.

این هفته جوانان پرسپولیس هم با هت تریک نوید صدوری پر گل ترین پیروزی تیم های پایه پرسپولیس را به خود اختصاص دادند. شاگردان مجید پروین در زمین راه آهن، این تیم را با سه گل مغلوب کردند. این بازی سومین پیروزی پیاپی جوانان بود. این تیم یکشنبه گذشته نیز با نتیجه 3 بر یک سایپا را مغلوب کرد. شاگردان پروین در این سه بازی 8 گل زده و یک گل خورده را ثبت کردند. بازی بعدی جوانان پنجشنبه در زمین خزانه برابر تیم پارا برگزار خواهد شد.

دیگر پیروزی این هفته توسط نوجوانان پرسپولیس در زمین مرغوبکار رقم خورد. نوجوانان با دو گل کامران زردچغایی تیم فرخی باقرشهر را مغلوب کردند.

سعید تهرانی نژاد در این بازی، حسین پور کاپیتان خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت. نوجوانان پرسپولیس در این بازی پنجمین پیروزی پیاپی خود را ثبت کردند تا با یک بازی و یک امتیاز کمتر نسبت به پیکان در مکان پنجم جدول قرار بگیرند. سرخپوشان نوجوانان در بازی بعدی خود جمعه آینده در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان فولاد هستند.

تیم نونهالان پرسپولیس هم این هفته با دو گل محمد باقری و شهاب رشنو دو بر یک تیم امیرکبیر را مغلوب کردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: